Bestyrelsen‎ > ‎Nyhedsbreve‎ > ‎

Gentofte Sogns Grundejerforening
Grundejerforening for Gentofte og Vangede
Nyhedsbrev nr. 21

Husk vores medlemsarrangement på tirsdag

Sådan forbereder du dit hus til salg.
Er enhver forbedring en værdistigning?

Tirsdag den 13. maj 2014 kl. 19.00. Sted Gentofte Rådhus i kantinen

De fleste af os skal på et tidspunkt sælge huset. Det er ikke noget vi normalt går og tænker over, men for mange af os er det en god ide at tage det i betragtning, når vi planlægger at gøre noget ved huset. Nogle boligforbedringer får vi igen, når vi sælger huset – andre har ingen betydning for salgsprisen. Vi kan f.eks. overveje om et omfangsdræn øger prisen på huset – eller et nyt køkken?
For mange af os er huset et supplement til pensionsopsparingen, og det vil være rart at få glæde af de fornuftige investeringer i huset – når vi alligevel bor i det.
Aftenens foredragsholdere har helt sikkert en mening om det!

Program:
19:00 Præsentation af emne og indlægsholdere (Birgit M. Lemvigh, GSG)
19:10 Forbedringsmuligheder ser fra ejendomsmæglerens side (Ejendomsmægler Torben Haraldsted, Danbolig)
20:00 Pause med vin og snacks
20:15 Muligheder set fra den byggesagkyndiges side (Arkitekt Uffe Kruse)
20:45 Paneldiskussion
21:00 Tak for i aften

Tilmelding er ikke nødvendig. Arrangementet er gratis for medlemmer af GSG. For ikke medlemmer er prisen for at deltage 90 kr.
Sponsor: Danbolig

Nyt bestyrelsesmedlem
På vores velbesøgte generalforsamling blev Torben Schipper, der til daglig er administrativ leder af Rytmisk Center København nyvalgt til bestyrelsen. Torben bor Grumstrupsvej 8, 2900 Hellerup. Da samtidig Kaj Torp og Mogens G. Nielsen fratrådte er vi nu kun 7 medlemmer, men vil gerne være en eller to mere for at kunne klare alle de opgaver der er i foreningen. Samtidig varslede undertegnede, Jørgen Tjørning at han i løbet af året fraflytter området. Så hvis der er nogen der kunne tænke sig at deltage i et spændende og engagerende arbejde for vores område bedes de kontakte Birgit eller Thor og tage en samtale med en af dem.

Referatet af generalforsamlingen kan ses på vores hjemmeside, www.gsgnyt.dk.

Endelig vil jeg erindre om vores årlige

Sankt Hans Fest ved Gentofte Sø

Mandag den 23. juni fra kl. 19 med underholdning for børn, musik for unge og voksne og salg af pølser, øl, vin, vand, popcorn mm. til alle aldersklasser. Og husk at I som medlemmer får rabat hvis I tager rabatkuponerne fra det sidste blad med.
Efter borgmesterens tale og bålet slutter aftenen med et kæmpe festfyrværkeri på søen.

Jørgen Tjørning