Nyheder‎ > ‎

Inspirationsaften om energirenovering. Aflyst.

indsendt 14. okt. 2014 05.33 af Helle Harremoes   [ opdateret 18. nov. 2014 04.10 ]
Mødet er aflyst pga. for få tilmeldinger.

Torsdag d. 20/11 kl. 18.30 i kantinen på rådhuset.

Bliv klogere på isolering, varmepumper, facadeisolering og andre vigtige forhold, når du gerne vil energirenovere din bolig.

Med energiprisernes himmelflugt og udsigt til endnu højere priser og afgifter, bliver det dyrere at varme huset op i fremtiden. Samtidig er et hus med et dårligt energimærke sværere at sælge,så derfor kan du lige så godt få det energirenoveret nu og selv nyde komforten. Det er gået op for de fleste boligejere.
Men tilbage står usikkerheden om, hvad der skal laves først, hvad der kan lade sig gøre, hvad det koster, og om det nu også virker lige så godt som det, du allerede har?
På mødet vil Bolius’ fagekspert, Jeanette Standly Mikkelsen, fortælle om den seneste udvikling inden for energirenovering, hvad du bør gøre først, og hvad du skal tænke over, inden du går i gang.
Fageksperten vil også fortælle om muligheden for at få dit hus energitjekket og ikke mindst om den komfort, der følger med ved at have et hus i god energistand.

Efter arrangementet er grundejerforeningen vært ved en sandwich og et glas vin eller vand.

P.S. Arrangementet er selvfølgelig gratis, men du skal tilmelde dig til Torben Schipper på tilmeld@gsgnyt.dk eller mobil 29821665 senest søndag den 16. november.

Vi forbeholder os ret til at aflyse arrangementet, såfremt der ikke er minimum 30 deltagere.