Nyheder‎ > ‎

Teatertur til Teatret Bag Kroen 19/11 kl. 19

indsendt 6. sep. 2010 12.10 af Helle Harremoes   [ opdateret 12. aug. 2014 05.27 ]
GSG arrangerer teatertur!

Sidste års arrangement med ”Mord på slottet” blev en stor succes og vi har derfor igen i år sikret os 50 billetter til forestillingen ”Mord på sanatoriet” den 19. november. Kom og oplev en morsom forestilling og nyd en god middag sammen med andre medlemmer.
Forestillingen er en helt ny krimifarce af Michel Castenholt. Handlingen udspiller sig på et sanatorium, hvor nogle skæve personligheder frivilligt har taget ophold for at stresse af og finde den indre ro. Men det går selvfølgelig slet ikke som planlagt og detektiven skal på arbejde. Og publikum skal være med til at gætte og
udpege morderen.

Middagen, der består af salat med krabbe, indbagt oksemørbrad med årstidens grøntsager og chokoladekage med is og frugter, indtages under forestillingen.
Billetterne sælges for kun 328 kr. pr. person, idet grundejerforeningen giver et lille tilskud. Prisen omfatter både forestillingen og den 3 retters menu, mens drikkevarer er for egen regning. Der er højest 2 billetter pr. medlem til favørpris.
Yderligere billetter koster 398 kr., dog kr. 328 for unge under 25 år.

Forestillingen er beskrevet her - men bestil billetterne hos os, for at få den særlige GSG pris.

Tilmelding senest den 4. november på mail til info@gsgnyt.dk med angivelse af navn, adresse og antal. I tilfælde af overtegning vil vi forsøge at få flere pladser, men det bliver i givet fald til normal pris. Vi vil straks efter den 4. november meddele, hvem der har fået billetter, det går efter først til mølle princippet, og
samtidig vil beløbet blive opkrævet.