Nyheder‎ > ‎

Tilbud fra LINDRUCKER, som deltog i vores sikringsmøde

indsendt 3. dec. 2015 07.23 af Helle Harremoes

LINDRUCKER er et dansk firma som er optaget af at udvikle produkter, der kan skabe reel tryghed. Følelsen af at man kan slappe af når man er hjemme, når man er på arbejde, når man er på ferie. Og følelsen af at mindre børn kan lege frit og sikkert i hjemmet.

EFFEKTIVT

Sikring er ikke bare sikring. Hvor effektiv vores sikring er, kan ses af den test, vores produkter har været udsat for. Lindruckers vindueslås har bestået en europæisk test der bl.a. består af 20 min indbrudsforsøg (5 min. effektivt) med brug af 10 forskellige indbrudsværktøjer. Vindueslåsen kan også bruges som børnesikring. Med et låsebeslag kan vindueslåsen også monteres i en terrassedør

Lindrucker vindueshaspe har i en test modstået indbrudsforsøg i mere end 11 minutter med brug af skruetrækker.

SMUKT

Et sikkerhedsprodukt må ikke være grimt, derfor lægger vi stor vægt på at designe produkter, som passer ind i hjemmet. Vores partnere, NORM Architects, har arbejdet hårdt på, at vi også kalder vores produkter smukke.

ET GODT TILBUD

Vi vil gerne gøre det overkommeligt for alle at få en effektiv og smuk sikring af deres hjem. I den forbindelse kan vi tilbyde:

Gentofte Sogns Grundejerforening (GSG)-medlemmer tilbydes:

-       10% rabat på Lindrucker produkter frem til 31. december 2015. Brug rabatkoden: LDGSG

-       En fast lav timepris på montering (find Lindrucker partnere på vores hjemmeside).

-       Et gratis indbrudstjek – ved køb af Lindrucker produkter.

-       10% rabat på andre sikringsprodukter fra låsesmeden.

Produktudviklingen er sket i dialog med slutkunder, låsesmede, tømrere, forsikringsselskaber, vinduesproducenter, politi, brandvæsen og designere. Det har været med til at sikre, at over 75% af det danske forsikringsmarked aktivt anbefaler Lindruckers produkter som eneste mekaniske sikringsprodukt.

FOR FLERE INFORMATIONER:

Kontakt/bestil folder hos Henrik Moltzen på tlf.: 51 41 70 71. Henrik er selv medlem af GSG.

Besøg og bestil produkter på vores hjemmeside: www.lindrucker.dk

Besøg vores Facebookside: www.facebook.com/lindrucker

Se indbrudsforsøg i vindue med vindueshasper her: https://www.youtube.com/watch?v=-QiEToL3iYw

Se montagevideo, hvis du overvejer selv at montere: https://www.youtube.com/watch?v=-KQN0wzJggo